Rezervuj SI Staromák

Chcete uspořádat přednášku s promítáním, tiskovku s občerstvením, nebo se jen narychlo svolat oddílovou poradu? Na Staromáku určitě najdete ideální prostor.

rezervační formulář

Co nabízíme

Uspořádejte svou akci v historických prostorách v centru Prahy.
Pronájmy místností jsou v základu samoobslužné, ale k tomu vám rádi nabídneme doplňující služby jako zajištění občerstvení, produkční či technickou asistenci, nebo konzultaci ohledně přípravy akce. Více se dozvíte pod tlačítkem.

Jak to funguje?

Rezervace krok za krokem

Vytvoření rezervace

Žádost o rezervaci vytvoříte přes rezervační formulář. Časový rozsah rezervace musí zahrnovat čas na přípravu i uvedení místnosti do původního stavu. Rezervace je platná v momentě, kdy vám odešleme potvrzovací e-mail (tam najdete další informace, jak postupovat během pronájmu).

Více o Obchodních podmínkách, fakturaci, nebo způsobu, jak si místnost vybrat, se dočtete zde.

Příchod

Při příchodu se zastavíte na vrátnici vedle vchodu, kde vám vydají klíče od místnosti. Místnost najdete buď podle plánku zde na webu, nebo podle černých navigačních tabulí, které jsou na každém patře na zdi naproti schodišti.

Více o budově a jejím fungování se dočtete zde.

Navigace

Hosty vašeho programu dopředu upozorněte, v jaké místnosti se akce odehrává, abychom měli, jak jim poradit. Na místě pak k navigaci použijte navigační tabule, fixy a hadřík jsou v místnosti v bedýnce PŘEČTI SI.
Dál můžete využít samostatná tabulová "áčka", kam můžete přilepit vytištěnou směrovku, nebo ji jednoduše napsat křídou.

Více o možnostech navigování se dočtete zde.

Příprava místnosti

Při příchodu do místnosti vyhledáte nástěnnou bedýnku PŘEČTI SI, kde podle fotky zkontrolujete, že je místnost v odpovídajícím stavu a zjistíte také heslo na wifi a komu volat, pokud nastane nějaký problém. Nábytek v místnosti je možné přesouvat podle potřeb vašeho programu, ale není možné jej vytahovat mimo místnost.

Více o práci s místnostmi, zákazu vylepování a doplňujícím nábytku se dočtete zde.

Průběh akce

Během pronájmu můžete využít veškeré vybavení, co místnost nabízí. Pokud si objednáte catering, budeme jej servírovat jednorázově na začátek vašeho pronájmu tak, aby vše bylo připravené při vašem příchodu. V průběhu pronájmu ale můžete navštívit kavárnu a vybrat si z jejich nabídky.

Více o průběhu pronájmu, objednání cateringu a nabídce cateringu se dočtete zde.

Odchod

Rozsah rezervace zahrnuje jak čas na přípravu, tak na úklid, tzn. že v momentě, kdy rezervace končí, již vracíte klíče zpět na vrátnici. Do té doby je potřeba uvést místnost do požadovaného stavu (viz bedýnka PŘEČTI SI) a sundat nebo smazat všechny směrovky.

Více o pravidlech pronájmů se dočtete zde.

Sály pro ~40 lidí

Kalendáře obsazenosti jednotlivých místností najdete na jejich stránkách. V rezervačním formuláři se nabízejí pouze volné časy.

sál Minuta - 125

sál Studio - 122

sál Ludvík - 321

sál Popelka - 219

Konferenčky pro ~20 lidí

Kalendáře obsazenosti jednotlivých místností najdete na jejich stránkách. V rezervačním formuláři se nabízejí pouze volné časy.

konferenčka René - 109

konferenčka Otýlie - 222

Zasedačky pro ~12 lidí

Kalendáře obsazenosti jednotlivých místností najdete na jejich stránkách. V rezervačním formuláři se nabízejí pouze volné časy.

zasedačka Maják - 302

zasedačka Kajuta - 202

Klubovny pro ~8 lidí

Kalendáře obsazenosti jednotlivých místností najdete na jejich stránkách. V rezervačním formuláři se nabízejí pouze volné časy.

klubovna Antonín - 105

klubovna Benjamin - 106

klubovna Vlasta - 317

Nebo pod širým nebem?


Po dohodě je možné uspořádat akce pro veřejnost i na našem dvorku.

V neděli po 18. hodině (zavíračka) je potom možné pořádat zde i soukromé akce. V případě zájmu pište na rezervace@skautskyinstitut.cz

Potřebujete poradit?

Máte dotaz? Mrkněte do častých dotazů, a když tam ten svůj nenajdete, napište nám na rezervace@skautskyinstitut.cz!

Časté dotazy o rezervacích

Nina Votočková - Nyna

vedoucí rezervací



Tadeáš Turek

správce rezervačních místností