Uspořádejte svou akci v historických prostorách v centru Prahy.
Pronájmy místností jsou v základu samoobslužné, ale k tomu vám rádi nabídneme doplňující služby jako zajištění občerstvení, produkční či technickou asistenci, nebo konzultaci ohledně přípravy akce. Více se dozvíte pod tlačítkem.
Rezervuj SI Staromák
Chcete uspořádat přednášku s promítáním, tiskovku s občerstvením, nebo se jen narychlo svolat oddílovou poradu? Na Staromáku určitě najdete ideální prostor.

Co nabízíme
Rezervace krok za krokem
Vytvoření rezervace
Žádost o rezervaci vytvoříte přes rezervační formulář. Časový rozsah rezervace musí zahrnovat čas na přípravu i uvedení místnosti do původního stavu. Rezervace je platná v momentě, kdy vám odešleme potvrzovací e-mail (tam najdete další informace, jak postupovat během pronájmu).
Více o Obchodních podmínkách, fakturaci, nebo způsobu, jak si místnost vybrat, se dočtete zde.
Příchod
Při příchodu se zastavíte na vrátnici vedle vchodu, kde vám vydají klíče od místnosti. Místnost najdete buď podle plánku zde na webu, nebo podle černých navigačních tabulí, které jsou na každém patře na zdi naproti schodišti.
Více o budově a jejím fungování se dočtete zde.
Navigace
Hosty vašeho programu dopředu upozorněte, v jaké místnosti se akce odehrává, abychom měli, jak jim poradit. Na místě pak k navigaci použijte navigační tabule, fixy a hadřík jsou v místnosti v bedýnce PŘEČTI SI.
Dál můžete využít samostatná tabulová "áčka", kam můžete přilepit vytištěnou směrovku, nebo ji jednoduše napsat křídou.
Více o možnostech navigování se dočtete zde.
Příprava místnosti
Při příchodu do místnosti vyhledáte nástěnnou bedýnku PŘEČTI SI, kde podle fotky zkontrolujete, že je místnost v odpovídajícím stavu a zjistíte také heslo na wifi a komu volat, pokud nastane nějaký problém. Nábytek v místnosti je možné přesouvat podle potřeb vašeho programu, ale není možné jej vytahovat mimo místnost.
Více o práci s místnostmi, zákazu vylepování a doplňujícím nábytku se dočtete zde.
Průběh akce
Během pronájmu můžete využít veškeré vybavení, co místnost nabízí. Pokud si objednáte catering, budeme jej servírovat jednorázově na začátek vašeho pronájmu tak, aby vše bylo připravené při vašem příchodu. V průběhu pronájmu ale můžete navštívit kavárnu a vybrat si z jejich nabídky.
Více o průběhu pronájmu, objednání cateringu a nabídce cateringu se dočtete zde.
Odchod
Rozsah rezervace zahrnuje jak čas na přípravu, tak na úklid, tzn. že v momentě, kdy rezervace končí, již vracíte klíče zpět na vrátnici. Do té doby je potřeba uvést místnost do požadovaného stavu (viz bedýnka PŘEČTI SI) a sundat nebo smazat všechny směrovky.
Více o pravidlech pronájmů se dočtete zde.

Sály pro ~40 lidí
Kalendáře obsazenosti jednotlivých místností najdete na jejich stránkách. V rezervačním formuláři se nabízejí pouze volné časy.
Konferenčky pro ~20 lidí
Kalendáře obsazenosti jednotlivých místností najdete na jejich stránkách. V rezervačním formuláři se nabízejí pouze volné časy.
Zasedačky pro ~12 lidí
Kalendáře obsazenosti jednotlivých místností najdete na jejich stránkách. V rezervačním formuláři se nabízejí pouze volné časy.
Klubovny pro ~8 lidí
Kalendáře obsazenosti jednotlivých místností najdete na jejich stránkách. V rezervačním formuláři se nabízejí pouze volné časy.
Nebo pod širým nebem?
Po dohodě je možné uspořádat akce pro veřejnost i na našem dvorku.
V neděli po 18. hodině (zavíračka) je potom možné pořádat zde i soukromé akce. V případě zájmu pište na rezervace@skautskyinstitut.cz

Potřebujete poradit?
Máte dotaz? Mrkněte do častých dotazů, a když tam ten svůj nenajdete, napište nám na rezervace@skautskyinstitut.cz!