Často kladené otázky

Co jste chtěli vědět o rezervacích místností na Staromáku a nebáli jste se zeptat.

Jak to u vás funguje?

Nabízíme vybavené místnosti, které můžete uspořádat pro potřeby vámi plánované události. Jakmile potvrdíme rezervaci, pošleme vám také návod, jak s našimi prostory pracovat, abyste si je dokázali připravit co nejlépe.
Dispozici konkrétní místnosti najdete na její stránce (zde vyberte), obsazenost zjistíte z kalendáře na té samé stránce úplně dole.
Pokud chcete získat přesnou představu o tom, co nabízíme, můžete si domluvit prohlídku místností mailem na adrese rezervace@skautskyinstitut.cz.
Samotnou rezervaci si můžete udělat zde

Kdy mi rezervaci potvrdíte?

Všechny žádosti o rezervace musíme ručně projít a potvrdit, abychom se ujistili, že vám můžeme poskytnout všechny objednané služby.
Proto doporučujeme rezervaci dělat nejpozději den předem.

Jaké jsou storno podmínky rezervace?

Rezervaci můžete bez postihu zrušit nejpozději 7. den před zarezervovaným termínem. Pokud rezervaci zrušíte během následujících 5ti dní, storno poplatek je 50% celkové částky. Pokud ji zrušíte až během posledních 2 dní před termínem, storno už bude celých 100% celkové částky.
Pokud jste si objednali catering, extra servírování či služby technika, poplatky za tyto další služby jsou součástí celkové částky za pronájem, takže jsou součástí storno poplatku.

Jak zjistím, kdy je místnost k dispozici?

Můžete si prohlédnout kalendář, který je v zápatí stránky každé z místností. Nejlepší přehled získáte pod možností “week”.
Dostupnost si můžete ještě potvrdit tím, že v rezervačním formuláři vyplníte místnost, datum a čas. Pokud vám formulář neumožní vybrat některé hodiny, znamená to, že jsou již obsazené.

Jdu k vám poprvé, jak najdu místnost XY?

Orientovat se můžete podle plánu, který je zarámovaný na zdi naproti schodům v 1.p., případně jít podle turistických značek na zdech. Maják najdete ve 3.p., druhé dveře nalevo od schodů.
Organizátorům událostí doporučujeme pro navigování využít černá tabulová “áčka”, která jsou v 1.p. poblíž plánku. Na ty můžete nalepit svou předem vytištěnou směrovku, nebo si na vrátnici půjčit houbu a křídy a směrovku jednoduše napsat.
Směrovky není možné lepit ani na zdi, ani na sklo, ani na rámy dveří.

Připravíte mi občerstvení?

Ano, pokud si k pronájmu objednáte catering. V průběhu rezervace nebude možné přiobjednávat, proto doporučujeme prohlédnout si naši nabídku, aby byla vaše objednávka dostatečná. Objednávku můžete udělat přímo v rezervačním formuláři, který vám i vypočítá i cenu.
Pokud jste už rezervaci odeslali, můžete napsat na adresu rezervace@skautskyinstitut.cz.
Jestli catering objednávat nechcete, nezoufejte, protože se vždycky můžete podívat, co zrovna nabízí kavárna.

Jak si můžu prostor přizpůsobit?

Veškeré vybavení místností můžete uspořádat podle sebe, případně je doplnit něčím vlastním. Lepení čehokoliv na zdi, skla nebo dveře bohužel není možné, povrchy se tím poškozují.

Kam můžeme umístit plakáty propagující naši událost?

Propagační materiály můžete pověsit na magnetickou tabuli hned vedle vchodu do kavárny. Lepit cokoliv na zdi nebo na skla a rámy pavlače není možné a porušení bude pokutováno.
Letáčky můžete umístit do knihobudky na pavlači v 1.p.

Chybí mi vybavení, kde seženu další?

K dispozici je vám to, co je podle popisu místnosti její součástí, případně co jste si zaškrtli v patřičné sekci rezervačního formuláře nebo co se individuálně domluvilo.
Z provozních důvodů bohužel není možné půjčovat si další stoly a židle z pavlačí či z kavárny.

Co pro mě můžete udělat ohledně přípravy místnosti?

Součástí pronájmů není produkce (tzn. příprava) události. Místnosti pronajímáme vybavené, takže si je každý může přizpůsobit k obrazu svému. Na konci události je ale nutné vše zase uklidit, aby s čistým prostorem mohli pracovat ti, co přijdou po vás.

Co když se v průběhu rezervace stane něco, s čím potřebujeme pomoci, potřebujeme to nahlásit?

V každé místnosti najdete zalaminované Časté dotazy, kde jsou vypsaná jak řešení problémů, tak kontakty na ty, kteří vám problémy pomohou řešit.

Je Staromák bezbariérový?

Není, ale pro návštěvu můžete vužít výtah. Kavárna a místnosti, kde se pořádají akce z programu, jsou od 1.p. výš. Pro vstup do budovy je ale nutná asistence, protože je před vchodem schod.

Ještě něco, o čem mám vědět?

Nejdůležitější informace o vaší rezervaci se dozvíte z potvrzovacího mailu, který vám přijde. Pak jsou tu Obchodní podmínky ohledně využívání prostor (odkazujeme na ně u rezervačního formuláře) Vytvořením rezervace dáváte souhlas s jejich dodržováním. Budeme počítat s tím, že jste si je opravdu přečetli a že berete v potaz, že vás za jejich porušení mohou čekat konkrétní postihy.
Pokud vám cokoliv není jasné, neváhejte se na nás obrátit na adrese rezervace@skautskyinstitut.cz, kde vám otázky rádi zodpovíme.