Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky pro prodej vstupenek a účast na akcích SI v Rybárně
Úvodem
Tyto Obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi organizací Junák - český skaut, Skautský institut, z.s., IČ: 70802327, se sídlem Staroměstské nám. 1/4, 110 00 Staré Město, Praha 1, zapsaným ve spolkovém rejstříku vedeného u Městského soudu v Praze, sp. zn. L 38826 (dále jen „Provozovatel” nebo „SI”) a zákazníkem při nákupu vstupenek na kulturní, společenské, komunitní nebo jiné akce pořádané Provozovatelem v objektu Skautského institutu v Rybárně, U Sovových mlýnů 134/1, Malá Strana, Praha 1 (dále jen „SI v Rybárně”), dále upravují práva a povinnosti související s účastí na těchto akcích, a nakonec upravují vzájemná práva a povinnosti při rezervaci a úhradu služeb sdílených dílen provozovaných Provozovatelem v SI v Rybárně.
Kontakty Provozovatele pro účely těchto Obchodních podmínek jsou:
- kontaktní email: program.rybarna@skautskyinsitut.cz
- internetové stránky: www.skautskyinstitut.cz/skautsky-institut-v-rybarne
Tyto Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást smlouvy uzavřené mezi Provozovatelem jakožto prodávajícím a zákazníkem jakožto kupujícím vstupenek na akce a účastníkem těchto akcí. Zákazník nákupem vstupenek stvrzuje, že se s těmito Obchodními podmínkami seznámil.
Vstupenky na akce
Nákup a rezervace Vstupenek jsou možné pouze prostřednictvím internetových stránek www.skautskyinstitut.cz/skautsky-institut-v-rybarne či přidružené aplikace. Platba je možná platební kartou nebo bankovním převodem, pro určené akce také hotově nebo platební kartou na místě.
Cena za každou Vstupenku je uvedena u každé Akce jednotlivě. Ceny jsou konečné, včetně DPH.
Smlouva je uzavřena zaplacením vstupného ze strany Zákazníka.
Provozovatel se zavazuje dodat Zákazníkovi Vstupenky bez zbytečného odkladu po zaplacení vstupného, a to v elektronické podobě přes profil vytvořený Zákazníkem při nákupu Vstupenek, nebo na e-mail zadaný Zákazníkem při nákupu Vstupenek. V případě úhrady vstupného na místě před konáním určené akce dodá Provozovatel Vstupenku Zákazníkovi osobně. Zákazník nemá nárok na dodání Vstupenek dříve, než bude uhrazeno vstupné za Vstupenky v plné výši.
Provozovatel nenese odpovědnost za to, že nebude Zákazníkovi doručena Vstupenka z důvodů spočívajících na jeho straně, zejména pak z důvodů, že nebude možné Vstupenku Zákazníkovi doručit na zadaný e-mail (např. přeplněná schránka, spam filtr, atp.) nebo Zákazník ztratí přístupová hesla ke svému profilu, apod.
Zákazník se nákupem Vstupenky zavazuje dodržovat pravidla stanovená Provozovatelem při konání Akce. Dále se Zákazník nákupem Vstupenky zavazuje podrobit se provoznímu a návštěvnímu řádu SI v Rybárně.
Provozovateli je vyhrazeno právo na změnu programu, termínu nebo času Akce. Nákupem Vstupenky bere zákazník toto právo Provozovatele na vědomí.
Rezervace a úhrada za služby sdílených dílen
Rezervace sdílených dílen je možná pouze online prostřednictvím rezervačního systému na www.skautskyinstitut.cz/skautsky-institut-v-rybarne.
Smlouva je uzavřena se začátkem užívání Dílen Zákazníkem.
Cena za využívání sdílených dílen se řídí dle aktuálního ceníku uvedeného na internetových stránkách Provozovatele.
Zákazník zaplatí úhradu za využití sdílených dílen zpětně dle reálného počtu strávených hodin ve sdílených dílnách. Úhrada je možná pouze prostřednictvím rezervačního systému, a to on-line platební kartou nebo bankovním převodem.
Další podmínky užívání a práva a povinnosti mezi Provozovatelem a Zákazníkem při užívání Sdílených dílen upravuje Provozní řád sdílených dílen dostupný na webových stránkách SI.
Změna termínu nebo zrušení Akce
V případě, že ze strany Provozovatele dojde ke změně termínu Akce nebo k úplnému zrušení Akce, bude Zákazník o této skutečnosti vyrozuměn. Provozovatel neodpovídá Zákazníkovi za to, že jej nebude možno prostřednictvím kontaktních údajů včas zastihnout, ani za to, že Zákazník obdrží včas odeslané vyrozumění se zpožděním.
Provozovatel si vyhrazuje právo Akci pořádanou ve venkovních prostorách SI v Rybárně z důvodu nepřízně počasí odložit či kdykoli pozastavit, a to max. o 30 min.
Dojde-li ze strany Provozovatel ke změně termínu Akce, má Zákazník právo na vrácení vstupného. Toto právo může uplatnit nejpozději 5. (pátý) pracovní den následující po původním termínu Akce a pouze v případě, že Vstupenka dosud nebyla využita. Pokud Zákazník neuplatní své právo v uvedené lhůtě, má se za to, že má zájem zúčastnit se Akce ve změněném termínu. V případě, že dojde ke změně termínu Akce z důvodu nezávislého na vůli Provozovatele v důsledku vyšší moci (např. přírodní katastrofy, epidemie, rozhodnutí orgánu veřejné moci), zůstává Vstupenka v platnosti na tento změněný termín a Zákazník nemá právo na vrácení vstupného.
Dojde-li ze strany Provozovatele k úplnému zrušení Akce, má Zákazník právo na vrácení vstupného.
V případě, že budou splněny podmínky pro vrácení vstupného, bude vstupné Zákazníkovi vráceno prostřednictvím platební karty, kterou byla provedena úhrada vstupného, a v případě platby bankovním převodem na bankovní účet, z něhož bylo vstupné zasláno.
Odstoupení od smlouvy
Zákazník nemá právo odstoupit od smlouvy uzavřené mezi ním a Provozovatelem (tj. vrátit zakoupené vstupenky) dle ustanovení § 1829 zákona č. 89/2012, Sb., občanský zákoník (odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu), a to vzhledem k tomu, že se jedná o smlouvu o využití volného času a plnění je Provozovatelem poskytováno v určeném termínu (viz § 1837 odst. j) občanského zákoníku).
Další pravidla související s účastí na akcích
Odkládání věcí: Provozovatel nenese odpovědnost za ztrátu nebo zničení věcí Zákazníka odložených během Akce bez svého dozoru.
Fotografování: Uživatel bere na vědomí, že během Akce mohou být pořizovány fotografické nebo jiné záznamy sloužící k propagaci těchto aktivit. Zákazník svou účastí vyjadřuje souhlas se zveřejněním fotografií a jiných záznamů své osoby.
Při účasti na Akci konané ve sdílených dílnách se Zákazník zavazuje dodržovat Provozní řád sdílených dílen.
Mimosoudní řešení sporů
V případě, že dojde mezi Provozovatelem a zákazníkem, který je spotřebitelem, ke vzniku spotřebitelského sporu v souvislosti s nákupem Vstupenky na Akci či v souvislosti s konáním či průběhem pořádané Akce, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou mezi tímto zákazníkem a Provozovatelem, může zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: http://adr.coi.cz. Zákazník může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na internetové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Ochrana osobních údajů při nákupu
Provozovatel během prodeje Vstupenek či rezervace služeb sdílených dílen zpracovává osobní údaje, které mu poskytne Zákazník, a to v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů SI.
Závěrem
Provozovatel je oprávněn změnit znění těchto Obchodních podmínek. Aktuální znění je dostupné na webových stránkách.
Veškerá ustanovení těchto Obchodních podmínek pro nákup vstupenek a smluvní vztah mezi Provozovatelem a Zákazníkem se řídí českým právním řádem.
Veškeré spory vzniklé budou řešeny u obecných soudů České republiky, pokud nebudou vyřešeny mimosoudně.
Tyto Všeobecné podmínky jsou platné od 20. 5. 2025.
Obchodní podmínky ve formátu PDF zde.